- UTAMA
- INFO KORPORAT
- INFO JABATAN
- PERKHIDMATAN
- KEMUDAHAN AWAM
- PERUNDANGAN
- PELANCONGAN & REKREASI
- ARKIB
- BANTUAN
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Bagi memastikan penyampaian perkhidmatan yang lebih cekap dan berkesan, Unit Pemodenan Tadbiran dan Perancangan Pengurusan Malaysia (MAMPU) telah mengadakan Seminar Pengurusan Perhubungan Pelanggan Tahun 2023 yang telah diadakan pada 26 September 2023 bertempat di Hotel Everly, Putrajaya.
Seminar yang telah dirasmikan oleh YBrs. Encik Lornie Enggong, TKP (TPP) MAMPU turut menjemput panel dari agensi kerajaan yang lain untuk berkongsi pengetahuan dan pengalaman mengenai pengurusan perhubungan pelanggan khususnya agensi barisan hadapan selain meningkatkan pemahaman berkenaan pengurusan perhubungan pelanggan.
Pasukan Khidmat Pelanggan dari MPS telah turut hadir ke seminar ini sebagai salah satu usaha meningkatkan perkhidmatan barisan hadapan di MPS.
Kredit gambar : MAMPU JPM
#selayangkusayang
#mpssejahteramakmurbersama
#malaysiamadani
#kitaselangormajubersama