MENU
 
LAWATAN PENANDA ARAS MAJLIS BANDARAYA DIRAJA KLANG KE MAJLIS PERBANDARAN SELAYANG LAWATAN PENANDA ARAS MAJLIS BANDARAYA DIRAJA KLANG KE MAJLIS PERBANDARAN SELAYANG LAWATAN PENANDA ARAS MAJLIS BANDARAYA DIRAJA KLANG KE MAJLIS PERBANDARAN SELAYANG
LAWATAN PENANDA ARAS MAJLIS BANDARAYA DIRAJA KLANG KE MAJLIS PERBANDARAN SELAYANG LAWATAN PENANDA ARAS MAJLIS BANDARAYA DIRAJA KLANG KE MAJLIS PERBANDARAN SELAYANG LAWATAN PENANDA ARAS MAJLIS BANDARAYA DIRAJA KLANG KE MAJLIS PERBANDARAN SELAYANG
LAWATAN PENANDA ARAS MAJLIS BANDARAYA DIRAJA KLANG KE MAJLIS PERBANDARAN SELAYANG LAWATAN PENANDA ARAS MAJLIS BANDARAYA DIRAJA KLANG KE MAJLIS PERBANDARAN SELAYANG LAWATAN PENANDA ARAS MAJLIS BANDARAYA DIRAJA KLANG KE MAJLIS PERBANDARAN SELAYANG
LAWATAN PENANDA ARAS MAJLIS BANDARAYA DIRAJA KLANG KE MAJLIS PERBANDARAN SELAYANG LAWATAN PENANDA ARAS MAJLIS BANDARAYA DIRAJA KLANG KE MAJLIS PERBANDARAN SELAYANG LAWATAN PENANDA ARAS MAJLIS BANDARAYA DIRAJA KLANG KE MAJLIS PERBANDARAN SELAYANG
LAWATAN PENANDA ARAS MAJLIS BANDARAYA DIRAJA KLANG KE MAJLIS PERBANDARAN SELAYANG   LAWATAN PENANDA ARAS MAJLIS BANDARAYA DIRAJA KLANG KE MAJLIS PERBANDARAN SELAYANG

Majlis Perbandaran Selayang (MPS) telah menerima lawatan penanda aras daripada Majlis Bandaraya Diraja Klang (MBDK) pada 11 Oktober 2024 yang diadakan di Menara MPS.

Lawatan yang diketuai oleh Puan Sr. Long Shalawati binti Mohd Sahit, Timbalan Pengarah Penilaian dan Pengurusan Harta MBDK, turut disertai oleh 14 orang pegawai, dan telah disambut oleh Tuan Haji Az’har bin Samsuri, Penolong Setiausaha MPS merangkap Pengarah Jabatan Perbendaharaan MPS.

Tujuan lawatan ini adalah untuk mendapatkan input mengenai kaedah dan tatacara pengurusan aset alih dan aset tak alih berdasarkan manual serta garis panduan yang ditetapkan oleh MPS.

Dalam sesi lawatan tersebut, pelawat telah diberikan penerangan oleh Tuan Haji Az’har selaku Pegawai Aset MPS. Sesi tersebut turut disertai oleh Urusetia Pengurusan Aset, Jabatan Perbendaharaan, Jabatan Teknologi Maklumat, Jabatan Kejuruteraan, dan Jabatan Khidmat Pengurusan MPS.